CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 1, 2009

~~wadi UNUNG~~


tah betol ker tah idak nama cite tuh wadi unung. hehe. cite tuh ditayang di astro Prima.

oke cite tuh mak ako kasi tau; more pasal persahabanatn n kisah anak n mak yg merajuk, lebih kurang mcm tuh la.

ako lebih berminat pasal cite persahabatan tuh;D hehehe. persahabatan yg tiada tandingan pada ako. ye la dr dulu ako rase mcm woah!!bestnye klu ader best fren kan;D hehe. tapi abg ako ckp;

"ko nieh banyak sangat la tgk cite melayu n bace pon novel melayu"

kekekekekek fakta semata tiada yg auta;D hehe.tapi biasa la xde yg sempurna dlm kehidupan, kehidupan tak seperti yg dirancang.

klu compare wadi unung n friends series, hurmmm ako rase friends ako lebih selesa, tapi tuh la org akan ckp "tuh budaya barat mana bule kt melayu nak berkawan mcm tuh", oke pada ako jgn la ko tgk part 25sx tuh lolz!!just selami niai persahabatan diorang ngong!!;P

2 comments:

.::s3cReT_g@rDeN::. said...

adeh..br balik melaka aritu, aku bertekak ngan mak aku yang citer nur kasih lg best daripada citer nie..ko tgk ke x??aku asik bertekak dgn mak aku smpi mak aku nk ketuk aku dgn jagung..hahahaha...yesszzzaaa, citer nie pasal persahabatan and percintaan. aku xpenah tgk lg..n xmo tgk..NUR KASIH aku lg best..hehe

jasjamal said...

actly yups nur kasih lagik best pada ako jua;D hehehe.mak2 malas tgk nurkasih sbb diorang rase hevy kot jalan cite n more to anak muda nyer cite, wadi unung tuh kan cite pasal kekeluargaan cikit;D