CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 20, 2010

~~terHARU pt2~~

post khas untuk kamo semua: (yana-tr, ciwa, nad, anish, faiz)

kamo tahu saya tak pernah bermimpi o bercita-cita tuk ader kawan seperti kamu semua.. (>_<') kamo semua terlalu baek sebagai kawan..


saya xtahu nak ckp macam mana perasaan saya dengan ape yg kamo semua da buat!!makin kite kesuntukan masa bersama saya makin dapat rasakan kasih sayang kamo semua pada saya..kasih sayang yg tiada tandingannya sebagai kawan..kamu semua terlalu sempurna untuk insan seperti saya..saya sayang kamo semua..


kamo semua da berjaya menyentuh sekeping hati ini, kamo tahu??!!


kepada FAIZ, thanks k..thanks a lot atas ucapan n komen ko..huhuhuhu (T_T);
"you know what's best for you. if that's the best, just pursue. we'll be always supporting you. all you have to know is that we all want the best for you."


ako hny nak kawan-kawan ako sokong ako tats ol, ako xde ramai kwn mcm org lain, hny korang jerk member yg ako ada, ako hope sangat korang sokong. thanks sbb korang sangat membantu menjaga ako sepanjang kite berkawan.

2 comments:

Anonymous said...

"When you go somewhere your heart goes with you, But when you leave your friends, their heart goes with yours"
:)thanks
-u know me

jasjamal said...

yups now i know u;D thanks babe!!