CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 10, 2011

~~the SECRET~~

penah bace buku "the secret" tak??buku nieh mcm buku la tahzan laa..versi omputih.

ramai yg kata buku nieh bagus, bukan xnak beli, tapi satu perangai ako, ako nieh bab buku motivasi nieh kureng sikit. hehehe. novel laju;D

ako baru download buku nieh dalam ipod, so pg nieh sibuk belek-belek, membaca ako jumpa bende yg best nieh:

you most likely know of someone who is thin and eats like horse, and they proudly declare, "i can eat whatever i want and i am always the perfect weight," and so the genie of the universe says, "your wish is my command."

2 comments:

Anonymous said...

whoaaa!! this is creepy!!

sebab ada orang baru suggest kat saya suh baca "The Secret" arini.

bila bukak belog kamo, kamo pun sebut buku yang sama.

jasjamal said...

hahahahaha itu petunjuk..kamo kene bace buku nieh!! kamoooo..kamo xperlu beli..nnt saya bagi. sbg pengganti secret garden(-__-"). (**setidak2nya kamo berkawan dengan saya, saya tanamkan sifat membaca, tgk!! sape ckp saya mengeletis jerrr??**)haha

kakak saya ckp cd secret garden xkuar lagik (T___T) so xleh nak burnkan untuk kamo..