CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 20, 2013

beTOL or saLAH

dari dulu aku selalu cakap xde yang betul dan xde yang salah dalam hidup, yang ada hanya pilihan dalam kehidupan sbb xde siapa yang boleh meramal apa yang akan jadik di masa depan..

smlm aku face dengan sorang customer yang sangat bongkak, belagak. dan dalam tak sedar aku tinggikan suara pada customer, buat pertama kali aku lupa apa makna "customer always right", hmmmmmm yaaaa aku admit bila ko bekerja dalam bidang service pada customer tak patut ko xbole control rasa marah ko.

cuma peringatan utk semua customer-customer diluar sana, yaaa kami tahu nilai pembelian anda, tidak bermakna bila anda membuat pembelian harga ribuan ringgit, anda terus ada lesen untuk maki/marah tanpa pikir hati dan perasaan org, ingat bila kita rasa diri kita kaya percayalah ada yang lebih kaya..

0 comments: