CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 4, 2013

bloGGER

kalau tengok pada post di blog nieh, aku mula menulis tahun 2008, dan ader kisah kenapa aku mula menulis di blog, asalnya sebagai eksperimen sbb nak tolong member buat projek akhir dier, last-last lekat sampai skrg.

dulu address blog nieh lain skrg dah tukar nama sbb ape, sbb pasal post kat blog nieh ader org sampai nak bunuh family aku.. hmmmmm... maka atas nasihat abg aku, aku menurut jerk tukar adress blog nieh, asalkan xde isu / kontroversi..

n dulu mmg aktif menulis, meluah, bila mcm2 dah jadik maka, aku jarang menulis, rasa serba tak kena bila tak boleh lagi meluah apa yg ko rasa atas dasar banyak hati nak kene jaga.. hmmmmmmm..

dulu aku ader follow few blog, bila time berat hati nak menulis semua pembacaan terhenti, bila bukak balik rupanya banyak cerita yg dah tertinggal, dulu yg tak nak anak kini dah ada anak.. ahhhhhhhh sweet!!

congrats!!

0 comments: