CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 6, 2010

~~KENAN~~

smlm kua mkn ngn kakak abg ipar ako n semua staf kristal, tetibe en a**** bukak cite pasal satu kes custmer;

A>> haritu ader custmer bawak anak ckp, "saya nak check mata anak saya, dia nieh suka sangat meneleng.."

abg ipar>> itu bukan penyakit itu kenan!!!

ako>> aiiiiiii perli nampak!!!

kakak>> hahahahahahahahahaha~~kenan..

abg ipar ako da senyum-senyum..siut ahhhh..

owh yaaa, sape2 yg kenal saya, kamo akan sedar satu benda, saya kerap meneleng untuk memandang xpecially bila saya perlu fokus, contoh dlm kelas.

serius tak sedar, sampai ader yg tegur..baru lah nak sedar..

sampaikan da naik lali bile org ckp, "uih..sombongnye, pandang org pon menjeling" dr kecik sampai ke besar, org tegur mcm tuh, tapi dulu kecik xpaham ape2..

meneleng nya saya, bukan kerana saya suka bende itu, tapi kesan kenan ketika ibu saya mengandungkan saya, beliau ader menegur seorang budak yg turut mengalami nasib yang sama seperti saya, maka kenan tersebut terjadi pada saya. (>_<')

0 comments: