CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 11, 2010

~~meNANGIS pt2~~

saya xpnh menagis, di bahu siapa-siapa, maybe sbb itu saya xberani untuk dekat dengan mereka yg menangis dan sebaliknya..

dr kecik, bile saya menangis, semua org buat tak tahu, saya akan nagis sorang diri, sendiri sedeyh sendiri pujuk..pastu pandai-pandai ko laaa..

maybe dah biasa dibesarkan mcm itu, maka saya jadik sangat tidak pandai untuk menangis di hadapan kawan..

tapi hati cepat tersentuh, bab nieh jangan ckp laaa tiada tandingan..terutama bila hati ako mmg tengah sayu..cmfrm lagi senang tergiris o tersentuh..

mcm mana nak tahu?? cmfrm korang perasan sbb mmg lain lah klu ako oke dengan ako xoke..

2 comments:

Anonymous said...

ako kan.. kalo tengah menangis kan, pastu kalo orang yg ako sayang pujuk-pujuk, usap-usap ako kan.. lagi ako sebak, nangis laju-laju.

jasjamal said...

sbb kamo tersentuh yaaa..dengan keperihatinan insan yg kamo sayangkan(^__^) belum ada yg penah usap belakang saya time saya menangis (>__<")