CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 19, 2012

~~banDAGE~~

dulu zaman sekolah susruh masuk unit beruniform tergedik-gedik nak masuk KRS, konon nak kawad kaki, nak pegi kem, baru nampak gagah sikit..puiiiii..

skrg bila melibatkan ubat satu ape pon xtau, yg ako tau kalau badan naik panas telan panadol, kalau rasa nak selesema panadol soluble =P hahahaha lain dr tuh xtau pape..

sejak-sejak usia makin bertambah nieh, dah banyak pulak kesan-kesan sampingan mula terasa, zaman muda org dah ckp "jangan lasak sangat esok tua sakit!" degil!!

skrg lutut kanan, dah menunjukkan tanda-tanda nak kene cabut letak sebelah/tinggalkan jerk kat umah..huh!! ader yg cadangkan bandage lahhh kurang sikit rasa, lebih baik..dalam 3hari mesti kurang..

masalahnye aku nieh xreti nak bandage lutut!! mcm mana haaa?? main lilit jerk ke?? ke kene main lilit tindih jugak?? ke kene lilit silang?? @____@

time aku google "bandage knee" pak cik google kasi pic neih, 5min aku tenung, "asal lutut nieh mcm lain jerkkk dr lutut aku??" baru aku perasan tuh lutut kuda! pak cik google pandai tau bergurau time-time mcm nieh!! grrrrrrrrrrrrrr!!

2 comments:

Liyana said...

sumpah lawak.hahah~

jasjamal said...

ko suka kan carik gado ngn aku?!