CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 17, 2012

~~TEMAN pt12~~

adakah aku sorang jerk mcm nieh atau org lain pon mcm nieh??

cuba menjadi sempurna didepan org lain, cuba menjadi sama taraf dengan mereka, cuba menjadi org yg berfikiran seperti mereka, cuba menjadi teman yg sangat memahami..

kalau bercakap tentang kawan atau senarai kawan dalam FB org akan ckp "ramai kawan ko jas" tapi tak semua dalam senarai tuh aku selesa bila keluar bersama..

itu yang membezakan antara mereka..

penat cuba menjadi hebat, penat cuba menjadi sempurna..

penat bila org tanya, dan kita jawab tak tahu dan mereka ckp "HAAAAAAA!! KO TAK TAHU????!!! LAAAAAAAA YANG ITUUUU TUHHHHH TAKKAN TAK TAHU KOTTTTT!!!"

penat untuk pretend tahu?? tapi balik baru aku nak google bende tuh ape. boleh tak ilmu itu dikongsi tanpa rasa sangsi, atau tanpa rasa "WHATTTTT??!! KENAPA KO BOLE TAK TAHU??!!"

sangat mendamaikan bila bersama dengan mereka yg akan xplain semudah-mudah ayat, lepas tuh tanya "ko faham tak?? oke..oke..kalau tak faham bahasa mudah dier mcm neih.."

2 comments:

IeyZa AzmIEy said...

perghh gila laju hapdet.

saya juga cuba untuk jadi sempurna, pretend untuk tahu semua. ingin sempurna dimata semua. tapi akhirnya saya sedar, manusia tidak semuanya sempurna dan penat untuk mengejar kesempurnaan itu, akhirnya melepaskan satu persatu dan bahagia dengan cara itu. mungkin kesempurnaan saya ada pada sesuatu yang lain~

gila panjang~

jasjamal said...

hahahaha bila ader mood nak hapdate mmg mcm nieh =D

kannn..kannn..terlalu penat untuk penuhi semua kehendak, tapi kadang-kadang org lupa hati kita..mungkin betol kita perlu lepaskan mereka yang xbole terima kita seadanya, mungkin itu yg terbaik buat kita =D

xpe panjang, saya ada banyak masa untuk membaca =D