CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 1, 2012

~~uBAT~~

aku sangat penakut makan ubat, tapi kalau pil tuh bole gagah lagak hati cekal lagik lah telan, kalau yg cecair, silap hari bulan aku bole buang kat dalam sinki =P hahahahaha~

dan kalau aku telan ubat pil, aku akan telan sebijik, sebijik dengan gigihnya..so kalau ubat aku nak kene telan dekat-dekat 5-6bijik, sempat kembung perut lah nak habiskan 6biji ubat..

masalah nieh bukan masalah besar untuk mereka2 yg paksa aku makan ubat, asalkan aku makan, cuma masalah ini jadik besar bila aku nak kene telan pil chi kit teck aun

ko tgk berapa punya banyak bijik nak kene telan..ini bukan mug lagi, air satu jag baru cukup kalau aku nak kene telan, so selalunya bila aku cirit birit, aku akan mencari 1001 cara untuk elak telan pil nieh, aku ambik 100plus =P hahahahahaha

p/s: aku xkan makan ubat dengan air kosong! mesti air manis! no way! aku xsuka rasa ubat kat lidah..no no NO!

4 comments:

IeyZa AzmIEy said...

hahaha~ kita serupa, tak suka makan ubat tapi saya senang nak makan cuma malas.

yunk, pil ceri beri tu ada yang jenis pil sebiji kan? tak payah makan banyak2 macam pil tu, tp tatau la berkesan atau tidak......

jasjamal said...

hahahaha cover nampak "senang tapi malas" =P

ye ker?? apa nama?? sbb mmg dr dulu mak ayah makan yg nieh..huhuhuhu stok sentiasa ada..

IeyZa AzmIEy said...

hahaha...
emm tak ingat pulak, "dia" pernah bagitahu tapi tk ingat dan sudah tidak boleh bertanya T_T
nanti kalau jumpa ai gitau
tapi pil chik tek aun ni memang sangat berkesan, tidak dapat disangkal. makan satu sachet, dalam setengah jam dah oke

jasjamal said...

hahahaha

oke nnt roger!