CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 10, 2012

~~fOOd~~

aku adalah antara manusia yg takut nak mencuba sebarangan..aku xkan cuba makanan yg aku xpasti rasa dier..nak ambik risiko nak main try-try jauh sekali, takot nanti membazir..kan tak baik =P

last yer aku dengan kawan berjanji nak tgk twilight: breaking dawn part 1, dekat Qbay, dier dtg jumpa dengan tako tao, 1st time aku tgk bende alah tuh..

aku>> makan mcm mana nieh??

"cucuk, bukak mulut, makan!"

**tetibe rasa soalan aku bodo sangat =P

1st time makan, hurmmmmm..not bad!!

habis ingatan pada tako tao disitu, sampai one day, abg ipar aku carik buah berangan untuk kakak aku, buat pertama kalinya baru tau tako tao tuh ader kat situ..time tuh rasa nak beli, tapi dimatikan rasa tuh..

mak dah pesan, klu teringin beli, rasa, makan..bukan senang nak dapat..yeeee..mak ckp selalo betol, bila rasa nak makan tako tao tuh membuak2 pada hari Ahad..ko ingat dekat Qbay?! nak bole pegi semata2 nak makan tako tao tuh?!huh!!

p/s: sampai hari neih masih belum dapat makan lagi..huhuhu

0 comments: