CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 10, 2012

~~diet vs AIS~~

sbnarnye kan kevin zahri pon dah mengesahkan "minum ais perut buncit" satu mitos!!

hahahahaha

aku sangat tak suka air masak, big NO! oke =D dulu zaman belajar kalau member ajak aku lepak umah diorang, satu jerk aku tanya "ader air sejuk tak??" hahahaha

sbb tuh kalau dengan kawan2 rapat diorang akan ckp "jas memang minum air masak mcmkan kene minum racun" =P

takde isu pon sbnarnye "aku diet aku tak bole minum ais" hello bukan sbb ais kita gemuk =D tats a fact!

2 comments:

ieYzA aZmiEY said...

kamu sama macam saya... kita sehati dan sejiwa... yea yea yea!! big NO tu air biasa selain ais!!

dan lebih hepi dabel triple sebab kamu sudah mengatakan ais bukan pembunuh diet!! hoyehhh *sekali lagi bergelek sinchan*

jasjamal said...

hoyehhhh!! hoyehhhh!! berita baik untuk org mcm kita!!=D