CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 15, 2012

~~jejaka INDIA~~

ada sorang indian guy nieh tau, dier dtg jumpa aku asalnya nak jual buku english, somethings mcm easy way to learn english lahhhh..

end up dier duduk dengan aku bersembang 4jam 30min, pasal kisah hidup dier, pasal apa yg dier cari dalam hidup, life dier dulu mcm mana bla bla bla..dan yg best nye dier suka travel=P

last2 aku kata aku xnak buku dier =P hahahahahaha!

then hari nieh dier dtg lagi, sembang pasal score A, bla bla bla, end up bersembang dengan aku selama 2jam=D

**oke! mengku aku selesa bersembang dengan dier =P

2 comments:

Shazreena Shukri said...

bahahahaha...kering air liur dia cakap and end up tak beli pun...very pity..

jasjamal said...

set buku tuh harga dier RM2K!! kalau kata RM20 bole lagi nak pejam2 mata beli atas dasar kesian =P hahahahaha~